Tel.: 731031170 (9 - 20:00 hod), email: jitka.nekvindova@seznam.cz
Přijímání zakázek a obchodní podmínky |
Jitka Nekvindová, Na Pískovně 662/34, 460 14 Liberec
Jakžto poskytovatel jazykových služeb o Vás vedu tyto osobní údaje:
fakturační údaje: jméno/název firmy, adresu, email, telefon, IČO, DIČ a číslo bankovního účtu.
Vaše osobní údaje neposkytuji bez Vašeho souhlasu třetím osobám a uchovávám je všechny v zamčené místnosti na osobním počítači zabezpečeným heslem.
- nastudováním potřebného tématu, abych správně porozuměla významu daného termínu nebo frázi,
- přizpůsobením stylistiky překládaného textu stylistice obdobného originulního německého textu,
- pečlivým vyhledáváním, a ověřováním potřebné terminologie,
- používáním překladatelských nástrojů,
- konzultacemi odborné terminologie s odborníky a se zadavatelem překladu. aj.
Mým cílem je spokojenost zákazníka, jeho zájem o pokračování spolupráce a případná doporučení ostatním klientům.
Jsem členkou JTP, což je nezávislá, otevřená, dobrovolná, profesní organizace profesionálních tlumočníků a překladatelů.
JTP byla založena v roce 1990, aby hájila profesní, pracovně právní a sociální zájmy svých řádných členů, napomáhala jim k dalšímu
vzdělávání, propagovala je na trhu práce a informovala je o pracovních příležitostech.
JTP dbá na povznesení společenské prestiže profese i kvality překladu a tlumočení.
Členství v JTP je pro mne ctí a zavazuje mne k tomu, aby všechny mé překlady byly perfektní a spolehlivé.
U nových zákazníků je pro lepší dorozumění dobrá úvodní telefonická domluva nebo domluva přes google hangouts po zadání mé e-mailové adresy: jitka.nekvindova@seznam.cz. Následná komunikace již probíhá obvykle e-mailem. Jde-li o překlad, požádám Vás o objednávací e-mail ve znění "Tímto u Vás objednávám překlad přiloženého dokumentu za ...... Kč/1 NS výsledného textu, datum odevzdání ....... ." K e-mailu nezapomeňte připojit své fakturační údaje. Následně potvrdím přijetí Vaší zakázky a mohu se dát do práce.
Při zadávání překladu mi prosím sdělte
Zákazník může reklamovat překlad, korekturu či přepis do 3 dnů po převzetí textu a já text opravím v dohodnuté lhůtě k jeho plné spokojenosti. V případě oprávněné reklamace se snižuje cena na nejnižší hranici 1 NS daného typu překladu, korektury či přepisu viz ceník. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.
Obchodní podmínky - výuka němčiny
Při sjednávání jazykové konzultace upřesněte prosím Vaši představu, příp. problém, který potřebujete probrat. Zavolejte mi, prosím, na tel. 731 031 170 a domluvíme si termín kozultace.
Mým zájmem je dlouhodobá spolupráce, spokojení žáci a studenti.
Zde jsou podmínky ohledně placení, storna a realizace lekcí:
Lekcí rozumíme učební jednotku o délce 60 minut.
Webová stránka pro komunikaci:
Výuka probíhá buďto osobně na adrese uvedené v kontaktu nebo přes webovou stránku whereby, což je zabezpečená webová stránka určená pro videokonference.
Vstup do virtuální učebny je z titulní stránky přes heslo nebo z Online cvičení se zaměřením na překlad (nutné přihlášení).
Před první lekcí prosím proveďte následující kroky:
Doba čekání
Bez upozornění na Vás čekám maximálně do 15. minuty od sjednaného začátku lekce.
Kdybyste se během této doby neobjevili, hodina končí a počítá se za realizovanou.
Po upozornění telefonem/sms, které musí proběhnout do 15. minuty od sjednaného začátku lekce, že máte/budete mít zpoždění, jsme dohodnuti, že mě prozvoníte, až budete na místě výuky a já přijdu.
Každá lekce je určena pouze pro jednu osobu.
Balíčky lekcí k dispozici, platba za lekce
Platba za lekce je nevratná a platí následující:
U dětí stanovím kalkulaci výuky na vyžádání, spočítám počet hodin do pololetí či do konce školního roku.
Dospělí vybírají z balíčků. Bonus 20% lekcí navíc bude k balíčku připočten, pokud jej zákazník vyčerpal a zároveň splnil pravidelnou týdenní docházku ve vyučovacích týdnech za sebou bez prodlev, zároveň má všechny své omlouvané HODINY omluvené telefonicky a za ty pozdě omluvené lektorce odeslaný a jí opravený domácí úkol.
Hodiny v balíčku je možné čerpat v období, které je u jednotlivých balíčků uvedeno výše. Balíček je vyčerpán s datem realizace poslední lekce, pokud tato lekce proběhne během lhůty, kdy mohou být hodiny v balíčku čerpány, nebo pokud bude objednán navazující balíček, během doby pro vyčerpání tohoto navazujícího balíčku. Zasahuje-li období čerpání balíčku do měsíců červenec nebo srpen, mohou být dny zasahující do těchto měsíců převedeny na období od 1. září. Zasahuje-li období čerpání balíčku do pracovních dnů v období mezi svátky v prosinci, budou tyto hodiny převedeny na období od 1. ledna následujícího roku.
Postup v případě, že nemůžete vyčerpat předplaceném lekce osobněNemůžete-li své předplacené lekce čerpat osobně, je tu několik možností:
Při objednávání balíčků myslete prosím na to, abyste je byli schopni v uvedených lhůtách vyčerpat.
Termín výuky stanovíme po vzájemné dohodě tak, aby vyhovoval nám oběma.
Při nároku na náhradní termín řádného termínu, domluváte termín náhradní lekce osobně buďto na hodině či telefonicky, kdy mi zavoláte s tím, že jste podle rozvrhu našel/našla vhodný termín místo odřeknuté lekce.
Rušení lekcí:
Lekci je možné zrušit jedině telefonicky, písemná omluva z lekce neplatí, hodina je potom neomluvená.
V případě, že se vyskytne překážka Vaší účasti na hodině v nočních či brzkých ranních hodinách, tj. ráno do 8:50 hod a v noci po 19:30 hod,
napište mi prosím SMS zprávu a potom mi co nejdříve zavolejte, hodina bude platit jako řádně omluvená.
Pokud zrušíte úvodní lekci více než 48 hodin předem, budeme se snažit lekci přeložit na jiný náhradní termín.
Pokud zrušíte řádnou lekci, tj. nikoliv lekci úvodní či náhradní lekci nějaké lekce, více než 24 hodin předem, budeme se snažit lekci přeložit na jiný náhradní termín.
Zrušíte-li více než 24 hodin předem náhradní lekci, zadám Vám úkol, který po odevzdání opravím mimo lekce.
Pokud zrušíte lekci telefonicky méně než 48 hodin u úvodní lekce/ méně než 24 hodin předem u ostatních lekcí, lekce PROPADÁ ve prospěch lektora.
Pošlete-li mi však do dvou dnů od zrušené lekce svůj vypracovaný domácí úkol, opravím jej s doplňujícím komentářem v čase, kdy měla lekce proběhnout.
Pokud se po naší úvodní lekci dohodneme na spolupráci, pošlete mi po lekci vyplněnou objednávku s přihláškou a já Vám obratem zašlu příslušnou fakturu.
Platbu za zvolenou službu proveďte prosím převodem, a to u výuky před první objednanou lekcí.
Ať je objednávka podána z webového formuláře na webu www.prekladynemciny.cz nebo mailem, může být zrušena do 24 hodin. Z webového formuláře posíláte objednávku na můj aktuální e-mail jitka.nekvindova@seznam.cz.